ماموگرافی اسلام شهر

ماموگرافی در اسلامشهر

ماموگرافی روشی برای آزمایش و بررسی بافت پستان است. پرتوهای ضعیف شده اشعه ایکس در ماموگرافی به منظور تشخیص ناهنجاری های بافت پستان مانند تومورها استفاده می شود. کیفیت تشخیض تومورهای سرطان سینه ارتباط تنگاتنگی با دقت و کیفیت دستگاه مورد استفاده جهت تصویر برداری دارد. دستگاه جدید و به روز تجهیز شده در این مرکز سبب شده تا  بهترین خدمات ماموگرافی در اسلامشهر در مرکز تصویربرداری نصر نبوی با بهره گیری از به روزترین دستگاه ها در حال انجام است.

سرطان سینه یکی از مهم ترین عوامل فوت در خانم ها بوده که در عین کشنده بوده، به میزان قابل توجهی قابل پیش گیری و درمان است. به همین دلیل انجام منظم ماموگرافی در اسلامشهر برای بانوان به تشخیص پزشک امری ضروری و حائز اهمیت است. به صورت معمول برای بانوان بالای 40 تا 45 سال، انجام دوره ای (مثلا سالانه) ماموگرافی توصیه می شود. اما برای تنظیم فواصل دوره های تکرار آن برای هر فرد با تشخیص پزشک خود تعیین می گردد. بدین منظور پزشک بر اساس سابقه خانوادگی بیمار در سرطان، معاینات قبلی یا علائم، دوره های تکرار ماموگرافی یا سونوگرافی سینه را تجویز می نماید. همچنین ماموگرافی برای تشخیص سرطان در بیمارانی که با علائمی چون درد یا تغییر شکل سینه مراجعه می کنند استفاده می گردد.

بدین منظور شهروندان عزیز می توانند با تماس با مرکز تصویربرداری نصر نبوی از دستگاه دقیق و به روز ماموگرافی در اسلامشهر بهره ببرند.

 

ماموگرافی

 

ماموگرافی

تشخیص زودهنگام سرطان سینه با ماموگرافی و انجام راهکارهای درمانی مؤثر نقش مهمی در بهبودی و از بین بردن تومورهای پستان دارد. بنا بر این داشتن یک روتین منظم برای چک کردن وضعیت بافت سینه تحت نظر پزشک امری مهم و حیاتی برای بانوان است. علاوه بر داشتن برنامه منظم، کیفیت دستگاه مورد استفاده نیز دارای اهمیت بسیار بالایی است. بدین منظور نصر نبوی جهت افزایش رفاه حال بانوان اسلامشهر، دستگاه ماموگرافی با استاندارد و دقت روز دنیا را به کار گرفته تا بهترین خدمات تصویربرداری ماموگرافی را در اسلامشهر  ارائه نماید.

از مزایای دیگری که این مرکز برای مراجعین ایجاد کرده این است که طرف قرارداد کلیه بیمه ها جهت انجام ماموگرافی در اسلامشهر است. از جمله تامین اجتماعی، سلامت، دانا و سایر بیمه هایی که لیست کامل آنها را در صفحه بیمه های طرف قرارداد می توانید پیدا کنید.

جهت دریافت نوبت ماموگرافی در اسلامشهر با مرکز تصویربرداری نصر نبوی تماس بگیرید.